Vuoden 2024 ensimmäinen kurssi järjestetään 5.-6.6.2024 Asikkalassa, Lehmonkärjessä. Ilmoittautuminen on avattu ja alustava ohjelma on nähtävillä ohessa.

Kurssin ohjelma

Seuraavat neuvottelupäivät…tarkentuu myöhemmin.

Seuraava Vetytalouden perusteet – kurssi järjestetään yksipäiväisenä 6.3.2024 Helsingin keskustassa. Kyseinen kurssi keskittyy vetytalouden mahdollistamien liiketoimintojen kuvaamiseen ja niiden talouteen. Vastaavasti uusi Vety – teknikka ja turvallisuus – kurssi järjestetään yksipäiväisenä 7.3.2024 Helsingin keskustassa. Nimensä mukaisesti tämä kurssi keskittyy vetytalouden sovelluksissa huomionarvoisiin teknisiin ja turvallisuuteen liittyviin näkökohtiin. Ohjelmat on julkaistu ja ilmoittautumiset kursseille on nyt avattu.

Syysseminaari pidettiin Helsingissä 1.11.2023 Sokos Hotel Presidentissä. Seminaarin esitykset katsottavissa yhdistyksen sivuilla.

Ilmoittautuminen kurssille tai tilaisuuteen

Lähettämällä tiedot hyväksyn tietojen käsittelyn tietosuojaselosteen mukaisesti

Esitysmateriaalia tilaisuuksista